پست الکترونیکی

info@VIPsazeh

کار های بزرگ در محیط های کوچک

همه ما تمایل داریم در مکانی زندگی کنیم که متعلق به خودمان است اما کمبود فضای کافی به ویژه در شهرهای بزرگ به معضل مهم این روزها تبدیل شده است.

اگر به طراحی سنتی خانه اهمیتی نمی دهید ممکن است طراحی غیر متعارف خانه با مبلمان مدرن، اتاق خواب فانتزی و .. برای شما  ایده ای جدید باشد.
معماران مبتکر و طراحان داخلی با استعداد، آپارتمان و خانه های زیر 75 متر مربع را به محیط جمع و جور و راحتی تبدیل کرده اند. بسیاری از آنها با بهره گیری از فضای هوایی و خلق محیطی چندگانه با قابلیت جا به جایی، فضاهای کوچک را تبدیل به  فضاهایی بزرگ حتی با چندین اتاق می کنند. آشنایی با این طرح ها مطمئناً شما را به فکر تغییر دکوراسیون منزل تان وا می دارد.

زندگی مکعبی
زندگی مکعبی به نظر می رسد شبیه زندگی خوابگاهی باشد و شامل تخت خوابی در بالا، محفظه ای برای تلویزیون، دی وی دی، کتاب خوانه، جا لباسی و … می شود.

پروژه 29 متر مربعی
این آپارتمان در مجموع 29 متر مربع بوده و شامل اتاق نشیمن، آشپزخانه، پذیرایی و یک اتاق ترکیبی در فضای بالا به اندازه دو تخت خواب بزرگ با ارتفاع 137 سانتی متری می باشد.

اتاق خواب معلق
به جای استفاده از یک کاناپه تخت خوابی ناراحت کننده در این فضای کوچک، صاحب آن تصمیم گرفته از فضای هوایی برای آن استفاده کرده تا از محیط بازتری در کف بهرمند شود و همچنین این راه پله ها و تخت خواب می تواند شما را از شر نورگیر بزرگ سقف خلاص کند.

خانه جعبه ای
در اینجا فقط تنها اتاق خوابی از یک خانه مدرن با تخت خواب، میز کاری در بالای قفسه ها و یک گنجه به نمایش درآمده است.

تخت خواب زیر پله ای
به جای نگهداری از وسایل اضافی در زیر پله، طراحان تخت خواب بزرگی همراه با چراغ مطالعه در آن گوشه تعبیه کرده اند.

اتاق زیر سقفی
طراح این اتاق تصمیم گرفت تا اتاق خواب اش را در بالای آشپزخانه تعبیه کند تا بهتر بتواند از فضای 73 متر مربعی خانه اش استفاده کند. طرحی که در تصویر فوق مشاهده می کنید نمود عینی ایده طراحی می باشد.

خانه کوچک جعبه ای
این خانه ای بلند با پنجره هایی بزرگ می باشد که حداکثر استفاده را از نور طبیعی می کند در حالی که آشپزخانه و پذیرایی اش در پایین قرار دارد.

انبار زیر شیروانی
این طراحی اجازه می دهد تا در طبقه فوقانی، یک اتاق خواب بزرگ و حمام تعبیه کنیم و در پایین از یک دفتر کار، هال و آشپزخانه بهرمند شویم.

ادغام خانه و دفتر کار
طراح در تصویری که مشاهده می کنید از فضای 228 متر مربعی برای زندگی و دفتر شرکت اش استفاده می کند. او در طبقه بالا به استراحت و در طبقه پایین به کار می پردازد.

خانه شیب دار
این خانه در دامنه کوهی با شیب تند واقع در کشور چک ساخته شده است. طبقه بالای آن یک اتاق خواب و کتابخانه است و در پایین تخت خوابی چند منظوره و گنجه وجود دارد. هال و در ورودی هر دو ترکیب شده اند.

طرح زیر شیروانی به سبک روسی
این طراح روس فضای 3 اتاقه را تبدیل محیط وسیعی برای استراحت و کار کرده است.

پروژه مکعب شکل
این مکان با مساحت 12 متر مربعی و 3 متر ارتفاع به معنای واقعی یک جعبه است. به هر حال شما در اینجا می توانید آشپزخانه، سرویس بهداشتی کامل، مبل 2 نفره، میز و یک تخت خواب 2 نفره پیدا کنید. این خانه همچنین از پنل های خورشیدی در سقف برای تولید انرژی نیز بهره می برد.

خانه پرتابل
این خانه 38 متر مربعی بوده و در حقیقت یک تریلر است که می بایست توسط یک ماشین بکسل شود. تخت خواب اش معلق و نزدیک به سقف بوده و دیگر ملزومات خانه در پایین می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

EnglishIran