پست الکترونیکی

info@VIPsazeh

چند نکته کوچک اما اساسی

امروز میخواهیم درباره چند نکته کوچک اما اساسی را با هم برسی کنیم با ما همراه شوید


1- برای جلوگیری از مصرف بیهوده برق در روز ما به شما پیشنهاد میکنیم تا از رنگ های روشن به خصوص سفید و رنگ های خنثی بیشتر استفاده کنید.


2.برای بزرگتر جلوه دادن خانه میتوانید از رنگ های روشن بیشتر استفاده کنید و آینه های قدی زیادی در دکوراسیون خانه به کار ببرید حتی به شما پیشنهاد میکنیم که یک دیوار خانه خود را کلا با ایینه بپوشانید .


3- گیاهان در فضای خانه بسیار کاربرد های مفیدی دارند از جمله گل کاکتوس که اشعه های مضر را به خود جذب میکند پیشنهاد ما به شما این است که هممیشه گل و گیاه در خانه خود داشته باشید گیاهان کاربرد های متنوعی دارند و حتی به خانه شما روح میبخشند .


4-اگر محیط زندگی شما کوچک است به شما پیشنهاد میکنیم کمد بلندی (برای مثال به اندازه ارتفاع سققف تا زمین )در جلوی در بگذارید این کمد هم به منظور جا کفشی کاربرد دارد و هم جایی برای وسایل اضافی است .


5- به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت نظافت منزل به جای استفاده از سنگ برای کف از پارکت استفاده کنید کفپوش پارکت به منظور مدرن بودن و سهولت در نظافت منزل ببه شما توصیه میشود .


6 – اگر میخواهید ارتفاع کف تا سقف بلند تر به نظر بیاید توصیه ما به شما این است که رنگ زمین تیره باشد و از استفاده کاغذ دیواری به شدت بپرهیزید علاوه بر این موارد توص2یه میشود که از رنگ های خنثی به خصوص سفید برای رنگ امیزی سقف استفاده کنید

.
7- اگر شما به تابلو ها و بوم های نقاشی علاقه خاصی دارید بهتر است از اویختن انها در نزدیکی لامپ ها و چراغ ها بپرهیزید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

EnglishIran