پست الکترونیکی

info@VIPsazeh

دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه

مطمئنا یک دیزاین حرفه ای و حساب شده فروشگاهی ، دقیقا می تواند تاثیر مستقیمی روی میزان فروش شما بگذارد و از همین رو اولین قدم در جذب مشتری به سمت فروشگاه شما می باشد. همه ما می دانیم که در واقع ویترین مغازه شما رابطی بین فروشگاه و محیط بیرون بوده و هر چقدر که این رابط بتواند ارتباطی قوی تر با مخاطبان بیرون برقرار نماید قطعا در میزان فروش شما نیز تاثیر گذار تر خواهد بود. خوب ما برای همین اینجا هستیم چون معتقدیم که VIP سازه هستیم.

مطمئنا هر دکور فروشگاهی قابلیت زیباتر شدن را دارد به شرط رعایت اصول و قواعد کار. در دکوراسیون داخلی ویترین مغازه ، ویترین خاص می تواند برای مخاطبان جالب و حس کنجکاوی انها را برانگیزد و این به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود بکشانید . در میان انواع و اقسام ویترین ها و دکوراسیون های مختلف که مشتریان در طی روز از کنار ان می گذرند این کار بسیار مشکلی است که ویترین شما بتواند برای آنها جلب توجه نماید و این مهم از پس گروهی حرفه ای و مجرب بر خواهد امد . ما درVIP سازه می توانیم بهترین و در عین حال لوکس ترین طرح های موجود درباره طراحی ویترین مغازه را به شما عزیزان ارائه دهیم.

مشاوره رایگان
 

طراحی مدرن ترین تجاری های ایران

طراحی و پیاده سازی مراکز تجاری ، طراحی پلان های لوکس تجاری ، طراحی نمای متفاوت و جذاب تجاری ، طراحی و نورپردازی محیط های تجاری ، تقسیم بندی فضاهای فروشگاهی متناسب با فرهنگ بومی هر منطقه ، طراحی فضای نمایش کالا ، طراحی و پیاده سازی فضای گردش یا فضای مشتری ، طراحی و پیاده سازی انبار فروشگاهی ، طراحی پیاده سازی و تجهیز اتوماسیون متناسب با تکنولوژی روز دنیا و...

مشاور VIP شما
 
طراحی مدرن
 
100%
قدرت اجرا
 
100%
کیفیت کار
 
100%
ایده پردازی
 
100%

کیفیت

کیفیت متریال مورد استفاده متناسب با سلیقه کارقرما با VIP سازه

امنیت

امنیت در کلیه مراحل اجرای و پیاده سازی پروژه های VIP سازه

استاندارد جهانی

طراحی ، اجرا و پیاده سازی مطابق با استاندارد های روز دنیا

مدیریت مالی

VIP سازه در کنار شما و با استفاده از الگو های مالی پیشرفته به فکر جیب شما هم هست!

زمانبندی

زمانبدی دقیق همراه با تعهد و یا به اصطلاح عامیانه خوش قولی در اجرا و پیاده سازی

رنگ بندی مناسب

بی شک یکی از جذاب ترین بخش های دکوراسیون فروشگاهی روانشناسی رنگ است

اندازه گیری دقیق

اجرای و پیاده سازی متفاوت با استفاده از ابزار و نرم افزار های دقیق محاسباتی و اندازه گیری

طراحی متناسب

اجرای طرح های دکوراسیون تجاری متناسب با فرهنگ بومی همان منطقه توسط VIP سازه

ایده پردازی

پیاده سازی رویاها و ایده های کارفرمایان در کلیه پروژه ها وجه تمایز توانایی VIP سازه است

دکوراسیون فروشگاهی وتجاری با برند VIP سازه

چنانچه می خواهید فروشگاه خود را دکور اسیون نمایید نگران نباشید ، تیم VIP سازه از صفر تا صد تمام قد در کنار شما ایستاده . در ابتدا ما به شما کمک میکنیم ایده ها و رویاهای خود را بر روی کاغذ اورده و یک طرح قابل بحث و ویرایش داشته باشید. سپس طرح را به صورت سه بعدی نهایی میکنیم و توسط نرم افزار های روز دنیا براورد هزینه می شود . از اینجا به بعد کار تیم اجرایی VIP سازه شروع میشود تا طرح و رویای شما را به واقعیت تبدیل کنیم .

طراحی و اجرای مراکز خرید تجاری از صفر تا صد وحتی طراحی و پیاده سازی دکوراسیون فروشگاهی مانند : طراحی و دکوراسیون موبایل فروشی ها ، فروشگاه های کامپیوتری ، طراحی و دکوراسیون بوتیک ها ، طراحی ودکوراسیون طلا فروشی ها ، دکوراسیون ابزار فروشی ها , طراحی و دکوراسیون سوپر مارکت و هایپر مارکت ها و........... همراهی با VIP سازه در طراحی و دکوراسیون فروشگاهی باعث بیشتر دیده شدن می شود . شما اکنون فروشگاهی ویژه ، خاص ، منحصر به فرد با مشتریان خاص دارید و میتوانید لذت فروش متفاوتی را تجربه نمایید

مشاور VIP شما
 

فعالیت های مرتبط

طراحی و دکوراسیون Park&Shop

طراحی و دکوراسیون پارک اند شاپ

طراحی و دکوراسیون هایپر مارکت ها

طراحی و دکوراسیون سوپر مارکت های بزرگ

طراحی دکوراسیون Mall های تجاری

طراحی و دکوراسیون مال های تجاری

طراحی و دکوراسیون و پیاده سازی پاساژ

طراحی و اجرای دکوراسیون پاساژ

EnglishIran